چه می توانم انجام به رفع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیهچه می توانم انجام به رفع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

چه می توانم انجام به رفع مزمن کلیه بیماری مرحله 3 در مرحله 3، کلیه ها در حال کار با آسیب متوسط ​​است، بنابراین بیماران این فرصت را به رفع کلیه شما داشته باشد. اولین بیماران مصرف درمان مناسب، شرایط کلیه شما بهتر است. چه می توانید انجام دهید به رفع مرحله 3 بیماری کلیه؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

بیماری کلیوی مرحله 3 یک بیماری است که در آن کلیه ها عملکرد بیش از 30٪ کمتر از 59٪ .در این زمان، برخی از سلول های کلیه ذاتی به ادامه کار به طور معمول است، بنابراین بیماران می توانند با زندگی می کنند کلیه خود را با خیال راحت. با این حال، برخی از سلول های کلیه آسیب دیده هستند، هر چند برخی از سلول های کلیه نکروزه وجود دارد.

چه کاری می تواند ما را برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را انجام دهید؟

تا کنون، هیچ درمان اختصاصی است که می تواند بیماری مزمن کلیه به طور کامل درمان وجود دارد. دلیل این است که هیچ دارو یا درمان می تواند سلول نکروز کلیه را دوباره تنظیم وجود دارد. در حال حاضر، ما می توانیم انجام دهیم این است برای نجات سلولهای کلیه آسیب دیده، سلول های کلیه و مرده، می تواند هر چیزی را انجام دهید.

لطفا نگران نباشید. به عنوان عملکرد کلیه از بیماران به بیش از 50٪ افزایش می دهد، بیماران بیش از حد عوارض severas.Los زیر روش می تواند مرحله ثابت کمک 3 بیماری کلیوی و بهبود وضعیت سلامت کلی بیمار ریشه تجربه نمی کنند. (آنلاین دکتر خود مشورت کنید و یا ایمیل گزارش آزمون خود را برای enfermedad-renal@hotmail.com، به طوری که کارشناسان کلیه در اینجا می تواند به شما گزینه درمان رایگان را.)

طب چینی دهان: این داروها استفاده می شود برای تنظیم محیط داخلی از بیماران و حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

درمان فشرده سازی داغ: می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و افزایش جریان خون به کلیه ها، سلول های کلیه به طوری ذاتی می تواند اکسیژن و مواد غذایی به اندازه کافی برای بازیابی دریافت کنید.

حمام پا و حمام دارویی: این درمان ها در رانندگی کل درمان و بهبود ایمنی بیماران متمرکز شده است. آنها همچنین می توانند سلول های تعمیر کلیه کمک به نظر می رسد.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2098.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: